Fjällbruden Maki

Alla inlägg den 5 juni 2008

Av maki - 5 juni 2008 10:54

       Regler till Jaskas utmaning: 

  •    Lägg 5 länkar av Dina 5 tidigare inlägg, med följande teman:

       FAMILJ:                 Påsken firas alltid på landet! med traditioner från

                                  Makis hem.

       VÄNSKAP:             Kärasten är ju absolut min bästa vän!

                                    Sen är ju Vindlingarna stark tvåa.


       KÄRLEK:                Han! Kärasten min med trav +ÖIS.

                                     Kärlek till NATUREN  är en  viktig del i mitt liv!           

        JAG SJÄLV:           är ett kapitel för sig .

                                     Hon som står som presentation.

                                     Efter alla års bekantskap med mig själv,

                                     upptäcker jag mig som en glad, varm, begåvad,

                                     och vacker person:-)


       VAD SOM HELST: Tål att fundera. Nu är det ju semester tider och

                                    dagen jag fick utmaningen lägger

                                   jag här, Tack Jaska! Det var inte så lätt...men.


                                 


                                   Utmana 5 andra bloggare. Försök hitta minst 2        helt  nya som Du vill bekanta Dig med!

  •    Hoppas översättningen är någorlunda rätt.
  •    Vem ska jag utmana ? Det blir .............
  •    Japanska mormor +Doris från Island + Vilijonkka + två till.......
  •    kanske en annan dag, hihiiii!
  •    Nu ska jag sända utmaningen till respektiva personer.
  •    Ha en god dag, det ska jag!
  •     FOTBOLL i kväll  med Kärasten.
  •     Björn Afzelius var en ÖIS fantast, därför
  •     ägnar jag denna låten ; texten här som jag lärde mig spela gitarr!    
  •     Vårat gamla lag spelar i SUPERETTAN = med information
  •     PS Kom hem och kollade sidan,,,,,och upptäckte att inga mina
  •     inlägg hade fastnat, men hallååå?
  •     

PRESENTATION

ÄLGEN RÅDER-HIRVI NEUVOO

       

STÖRRE bild -ISOMPI kuva

       understrukna texter -alleviivatun tekstin

     KLICKA- KLIKKAA

            

 

               

 

JAG FINNS ÄVEN PÅ

FACEBOOK OCH INSTAGRAM

VIERASKIRJA-GÄSTBOK

SUOMI -FINLAND

 

 

MORMORS LYCKOROSOR

JAG ÄR MORMOR TILL

LINUS 1991

GUSTAV 1992

MY 1998

ÄLSKAR ER!

Lägger inte foton utan deras tilllåtelse eller alls,,,,,,,

FARMORS LYCKOROSOR

  Lova Och Mira

 Olivia finns i mitt hjärta.....

 

      

AKTUELL BILD

       

 

BEVARA SKOGEN-SÄILYTÄ METSÄ

 

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

NALLE PUH filosofi

                                                                   

JOKA TOINEN ---VARANNAN

      Tauko!    Paus!

Inget finskt...ei ruotsiksikaan

 

         

 

LYSSNAR PÅ

                         

             SVERIGES RADIO

            

                   

 

 

BAKA,BAKA LITEN KAKA

 KLICKA PÅ SURDEGSBRÖDET!         

MOTION

                  

 

STAVTURERNA FÖR MIG ALLA DAGAR.......SÅKLART!

GUMMIBAND OCH HANTLAR!

 

  

 

 

                     

 

  

SAUNA

OM SAUNA, TJÄRA ELLER BRÄNNVIN INTE HJÄLPER,ÄR SLUTET NÄRA;SA FLICKAN

 

BEVARA VARGEN-SUSI LUONNOSSA

 

VÄDER-SÄÄTILA

Väder Dals Långed

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Alla språk............

RSS


Skapa flashcards