Fjällbruden Maki

Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Nu har jag en .......................

Av maki - 21 september 2008 15:54


.....Jag  har lämnat  meddelande till mitt nattpass och till chefen min "begäran/ansökan om avgång"!

Det va häftig känsla, måste jag säga.


Kollegerna tog det väldigt positivt; kul för dig , det va starkt, skulle inte du pensioneras? Det blir ju perfekt avtrappning, vad härligt : DAGTID, mera lön, OJ,och så vidare!

Tala om sen  FAMILJEN, vilken positiv reaktion.

                          



I morgon får jag veta chefens reaktion.........jag hoppas hon ringer själv.

 
 
Ingen bild

Iris T

21 september 2008 18:37

*G*R*A*T*T*I*S* till det nya jobbet. Modigt gjort.Det blir nog mindre slitsamt att jobba på dagen och få sova i lugn och ro på natten.
Stor kram! Iris

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

21 september 2008 19:52

Mindre jobb och mer pengar? inte illa för en nästan pensionär;))

http://www.barasaras.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 september 2008 21:06

Vilken tur att du fick jobbet, GRATTIS ! En härlig känsla att tacka för sig och börja om på nytt, hoppas du kommer att trivas. Lycka till !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
maki till Iris

maki till Iris

21 september 2008 21:14

Tack ,snälla söta Iris!
Vad fint du har skrivit grattis!
Det ska bli spännande.......känner mig lite yngre plötsligt, ett tag i alla fall:-)!
kram och god natt efter nattens jobb och lite sömn pga. fint väder idag jag inte ville missa!
kram

http://maki.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av maki - 17 januari 2021 12:55


Av maki - 24 oktober 2020 16:48


Skulle skrivit inlägg men har inte tillgång till laptopen! Ha en trevlig höst! ...

Av maki - 16 september 2020 15:41


  Gick tiden fort!     Nu ska jag laga mat OCH  TÄNKER SKRIVA I KVÄLL NÅGRA ORD TILL     ...

Av maki - 7 juli 2020 21:45

  Jo, vi är ute och cyklar! Förmiddag njöt vi av den härliga solen. Drack glas av Cava,,,,,,, Sen sadlade vi oss mot Billingsfors.   Den vackra cykelbanan bjöd oss doft av lind, smultron och rödklöver. Han cyklade före mig    ibland.   ...

Av maki - 6 juli 2020 10:45

  Vi fick ryck att klippa syrenhäck! Skönt att få såna ryck samtidigt, då blir det  gjort mycket snabbare!   Nästa år kan hända det inte kommer blommor, men viktigt att ha en tät häck!    Rolf trivs bäst att arbeta med häcksax,sekat...

PRESENTATION

ÄLGEN RÅDER-HIRVI NEUVOO

       

STÖRRE bild -ISOMPI kuva

       understrukna texter -alleviivatun tekstin

     KLICKA- KLIKKAA

            

 

               

 

JAG FINNS ÄVEN PÅ

FACEBOOK OCH INSTAGRAM

VIERASKIRJA-GÄSTBOK

SUOMI -FINLAND

 

 

MORMORS LYCKOROSOR

JAG ÄR MORMOR TILL

LINUS 1991

GUSTAV 1992

MY 1998

ÄLSKAR ER!

Lägger inte foton utan deras tilllåtelse eller alls,,,,,,,

FARMORS LYCKOROSOR

  Lova Och Mira

 Olivia finns i mitt hjärta.....

 

      

AKTUELL BILD

       

 

BEVARA SKOGEN-SÄILYTÄ METSÄ

 

KALENDER

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

NALLE PUH filosofi

                                                                   

JOKA TOINEN ---VARANNAN

      Tauko!    Paus!

Inget finskt...ei ruotsiksikaan

 

         

 

LYSSNAR PÅ

                         

             SVERIGES RADIO

            

                   

 

 

BAKA,BAKA LITEN KAKA

 KLICKA PÅ SURDEGSBRÖDET!         

MOTION

                  

 

STAVTURERNA FÖR MIG ALLA DAGAR.......SÅKLART!

GUMMIBAND OCH HANTLAR!

 

  

 

 

                     

 

  

SAUNA

OM SAUNA, TJÄRA ELLER BRÄNNVIN INTE HJÄLPER,ÄR SLUTET NÄRA;SA FLICKAN

 

BEVARA VARGEN-SUSI LUONNOSSA

 

VÄDER-SÄÄTILA

Väder Dals Långed

Senaste inläggen

Tidigare år

Fråga mig

8 besvarade frågor

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

Alla språk............

RSS


Skapa flashcards