Fjällbruden Maki

Direktlänk till inlägg 12 januari 2009

Tre i veckan

Av maki - 12 januari 2009 17:50


Sötsaker


  • 1.Vad är ditt favoritgodis?
  • 2. Väljer du  “Sockerfritt” eller riktigt socker?
  • 3. Om du fyller en påse med lösviktsgodis, vad lägger du i den?

  • Jag svarar.........................


  • 1.Choklad
  • 2. Riktigt socker
  • 3. Exotiska torkade frukter, sååå gott!
  •      Ha en bra dag i regnet och sov söta drömmar!

     
     
    skosfrun på dal

    skosfrun på dal

    12 januari 2009 18:26

    Göttegris;))

    http://barasaras.bloggagratis.se

     
    maki till skogsfrun

    maki till skogsfrun

    12 januari 2009 22:16

    Ska det vara godis så ska det vara, där med basta.
    kram

    http://maki.bloggagratis.se

     
    Tessan

    Tessan

    12 januari 2009 22:37

    Om jag ska äta godis vilket jag inte gör såå ofta tack och lov, så blir det gärna nåt surt eller choklad. Mörk. Nu med tanke på vad jag har gått igenom de senaste dagarna så är man inte direkt godissugen;) Har skrivit om det på bloggen ikväll. Kram på dig!

    http://lantflickan.bloggagratis.se

     
    Smed själv gör en kommentar

    Smed själv gör en kommentar

    12 januari 2009 23:37

    1. Anton Berghs runda med mandelmassa och fruktkräm!
    2. rktigt socker
    3. Punch praliner och sådant med likör och annan sprit i!
    Får försöka redogöra för min musiksmak en annan gång!

    Kram på dig godisen!

    http://bengtalfred.bloggagratis.se

     
    maki till Tessan

    maki till Tessan

    12 januari 2009 23:37

    Vad är det nu som har hänt, lilla vän?
    Ska genast läsa din inlägg....
    Jag äter inte heller så ofta men då och då möölar jag i mig......
    kram

    http://maki.bloggagratis.se

     
    maki till Smeden

    maki till Smeden

    12 januari 2009 23:56

    Lilla göttegris där,
    även Du verkar njuta av riktiga godisar.....
    så det gäller för oss borsta noga tänderna efter en rejäl sockerintag:=O
    God natt

    http://maki.bloggagratis.se

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av maki - 17 januari 2021 12:55


    Av maki - 24 oktober 2020 16:48


    Skulle skrivit inlägg men har inte tillgång till laptopen! Ha en trevlig höst! ...

    Av maki - 16 september 2020 15:41


      Gick tiden fort!     Nu ska jag laga mat OCH  TÄNKER SKRIVA I KVÄLL NÅGRA ORD TILL     ...

    Av maki - 7 juli 2020 21:45

      Jo, vi är ute och cyklar! Förmiddag njöt vi av den härliga solen. Drack glas av Cava,,,,,,, Sen sadlade vi oss mot Billingsfors.   Den vackra cykelbanan bjöd oss doft av lind, smultron och rödklöver. Han cyklade före mig    ibland.   ...

    Av maki - 6 juli 2020 10:45

      Vi fick ryck att klippa syrenhäck! Skönt att få såna ryck samtidigt, då blir det  gjort mycket snabbare!   Nästa år kan hända det inte kommer blommor, men viktigt att ha en tät häck!    Rolf trivs bäst att arbeta med häcksax,sekat...

    PRESENTATION

    ÄLGEN RÅDER-HIRVI NEUVOO

           

    STÖRRE bild -ISOMPI kuva

           understrukna texter -alleviivatun tekstin

         KLICKA- KLIKKAA

                

     

                   

     

    JAG FINNS ÄVEN PÅ

    FACEBOOK OCH INSTAGRAM

    VIERASKIRJA-GÄSTBOK

    SUOMI -FINLAND

     

     

    MORMORS LYCKOROSOR

    JAG ÄR MORMOR TILL

    LINUS 1991

    GUSTAV 1992

    MY 1998

    ÄLSKAR ER!

    Lägger inte foton utan deras tilllåtelse eller alls,,,,,,,

    FARMORS LYCKOROSOR

      Lova Och Mira

     Olivia finns i mitt hjärta.....

     

          

    AKTUELL BILD

           

     

    BEVARA SKOGEN-SÄILYTÄ METSÄ

     

    KALENDER

    Ti On To Fr
          1
    2
    3
    4
    5
    6 7 8 9 10 11
    12 13 14 15 16 17 18
    19 20 21 22 23
    24
    25
    26 27
    28
    29
    30
    31
    <<< Januari 2009 >>>

    NALLE PUH filosofi

                                                                       

    JOKA TOINEN ---VARANNAN

          Tauko!    Paus!

    Inget finskt...ei ruotsiksikaan

     

             

     

    LYSSNAR PÅ

                             

                 SVERIGES RADIO

                

                       

     

     

    BAKA,BAKA LITEN KAKA

     KLICKA PÅ SURDEGSBRÖDET!         

    MOTION

                      

     

    STAVTURERNA FÖR MIG ALLA DAGAR.......SÅKLART!

    GUMMIBAND OCH HANTLAR!

     

      

     

     

                         

     

      

    SAUNA

    OM SAUNA, TJÄRA ELLER BRÄNNVIN INTE HJÄLPER,ÄR SLUTET NÄRA;SA FLICKAN

     

    BEVARA VARGEN-SUSI LUONNOSSA

     

    VÄDER-SÄÄTILA

    Väder Dals Långed

    Senaste inläggen

    Tidigare år

    Fråga mig

    8 besvarade frågor

    Länkar

    Kategorier

    Sök i bloggen

    Arkiv

    Alla språk............

    RSS


    Skapa flashcards